Vecka 3

Igår var det dags för vägning efter vecka 3, -11,8 kg hamnade jag på nu. Veckan som gått har det blivit fyra prommisar med vagnen och igår testade jag att göra plankan, kanske den hjälper magen att bli lite plattare.

Konstig känsla att ändå känna sig så pass mkt smalare än innan förlossningen men ändå vet jag ju att det är jag verkligen inte. Man tas ner på jorden snabbt när man provar sina vanliga byxor, det är inte ens nära. Eller när ens sambo står och tittar kärleksfullt och säger, du är så fin i ansiktet, det syntes nog ganska mycket där ändå, tack för den...


Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag får lära mig att knipa käft för var komplimang vänds till en groda.... :-)

2012-06-18 @ 20:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0