Gräsänka

Nu har Andreas varit i Canada över en vecka men inatt kommer han äntligen hem, jätte tråkigt när han är borta så länge. Så i helgen hade jag verkligen en helg med massor med egentid för Felicia var hos M hela helgen, så jag passade på att fixa lite här hemma. Har massor kvar att fixa både här hemma och saker som behöver köpas till lille V dyker upp och det är ju faktiskt inte jätte länge kvar tills lillebror är här så bäst att sätta lite fart =) Men bärsele och babysitter är beställd och ikväll klickade jag hem lite förvaringskorgar och annat som skall sitta ovanför skötbordet. Måste gå igenom kläderna vi köpt för att titta vad det är vi behöver komplettera med. Men idag var jag och köpte en klänning på Lindex som jag hoppas kunna ha i sommar, ur Gwyneth Paltrows kollektion, jätte mycket fina byxor fanns det också men det är bara att glömma =)
Bild från lindex.se

Kommentarer
Postat av: Karin

Å vilken fin klänning, precis i min smak:-)



Vilket fint princesskalas Felicia fick, gissar att hon var väldigt nöjd?



Kram Kakan

2012-03-30 @ 08:36:37
URL: http://www.kakansdiary.blogspot.com
Postat av: Anna

Jaa jag gillade den också, men jag kunde tyvärr inte prova den då jag inte riktigt ryms i den =) Men jag hoppas det blir bra!



Tack! Hon var väldigt nöjd med kalaset =)



Kram!

2012-04-08 @ 21:39:47
URL: http://feliciasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0