Håller tummarna hårt

Idag har jag och skatten varit runt och delat ut inbjudningskorten till hennes kalas, efter det blev det lite handling och sen avslutade vi med middag på Donken, orkade inte med så mycket annat =) När jag hämtade Felicia på förskolan så hade hon inte varit helt "tipp topp" under dagen och hade inte varit helt ok i magen, hon var väldigt trött hemma ikväll också =( Så nu håller jag tummarna hårt att magen "bara" beror på att hon fortfarande är väldigt förkyld och de var därför orken inte heller riktigt fanns där, lite sömn brukar kunna göra underverk och jag hoppas det blir så.

Imorgon kommer äntligen A hem igen, vi är inte direkt bortskämd med tid tillsammans nuförtiden då det är mycket tävlingar och annat nuförtiden för honom. Men nu ska han vara hemma lite över en vecka innan han åker igen och det är mer tid tillsammans än vi haft på ett tag nu =) Nu ska jag landa i soffan med lite kvällsfika och se hemmafruarna som äntligen är tillbaka =)
Älskar den här bilden på hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0