Är sommaren här?

Vilket väder vi har haft idag! Jag började dagen med en härlig promenad efter att jag lämnat skatten på förskolan, sen hem där jag plockade och fixade lite. Satt ute en stund i solen och åt även lunchen ute, hur härligt som hellst! Gräsklipparna gick varm här på området och doften av nyklippt gräs gjorde mig alldeles lycklig, kan det vara så att sommaren snart är här?!

När jag hade hämtat Felicia på förskolan så åkte vi till djuraffären, ja ni som känner mig väl, ni läste rätt =) Första gången i mitt liv jag var på en djuraffär, det där med djur är ju liksom inte min grej men nu är det så att imorgon får vi en ny familjemedlem hit och jag pratar inte om lille V utan om en liten tjejkanin =) Så vi var och köpte lite mat och andra saker som var bra att ha, får se hur jag ska lyckas med detta!
Detta är inte Felicias kanin för vi har inte sett den än, men den kommer vara svart och vit och vara en liten tjej så kanske den påminner om denna, vem vet =)

Kommentarer
Postat av: Elaine

Haha! Äntligen Anna! ;)



Hojta till om du har några kaninfrågor. Själv har jag t.o.m. varit ofrivillig kaninuppfödare, så jag har lite erfarenhet. :)

2012-05-25 @ 07:42:10
URL: http://faldarello.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0