Solig måndag!

Nu när jag är sjukskriven så har jag valt att låta Felicia ändå gå på förskolan, framför allt för att hon verkligen vill det men sen även för att jag ska hinna vila lite och pyssla på med sånt som jag annars behöver göra. Det vi har bestämt är att vi stressar inte på morgonen och sen hämtar jag henne lite tidigare på em så det blir lite kortare dagar sen om hon vill vara hemma någon dag med mig så får hon vara det precis när hon vill.

Så idag tog vi sovmorgon och sen gick jag med Felicia till förskolan när hon cyklade och sen fortsatte jag att gå en sakta promenad i solskenet. Annars har jag suttit ute en stund i solen, plockat lite här hemma och varit och handlat en sväng. När jag sen hämtade Felicia så hade hon sin sista gång på simskolan och kvällen avslutades med lite mys i soffan, en riktig vilodag med andra ord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0