Urk

Inatt hade jag en usel natt, var så trött när jag gick och la mig men kunde ändå inte somna... krypet i benen höll på att göra mig galen så tillslut fick jag kliva upp en stund igen. Somnade sen bara små korta stunder hela natten men vaknade med någon olustig känsla i kroppen plus att jag fick kliva upp och kissa miljontals gånger kändes det som.

På förmiddagen har jag hunnit vara till Sundsvall och min läkare Ludmila, allt såg ut precis som det skulle och inga tecken på att lille V är för nyfiken och om bara en vecka räknas han som fullgången så det känns jätte skönt. Men nu är jag inställd på att gå tiden ut. Efter besöket blev det en lunch på stan med min bror och hans fina Lina och nu ska jag passa på att sova en stund innan jag ska hämta hem skatten.
Den här bilden dök upp i min app i telen för ett tag sedan, men idag känner jag att den verkligen stämmer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0