Hemma igen

Blev ingen promenad imorse, tiden sprang ifrån oss... Vi får ta den imorgon istället :) Blen en heldag på stan istället, en vän ringde imorse och frågade om jag ville göra henne sällskap på stan ett tag så vi skyndade på här imorse och strax efter kl 10 var vi stan, duktiga! Blev lite shopping på stan idag igen, oj oj, en lite varmare tröja och vantar till sessan bla, för det blev ju höst helt plöstligt och väldigt kallt. Sedan mötte vi upp min mamma och fick lite lunchsällskap, mysigt! Nu ska jag ta och göra lite gröt till hjärtat och sen leka lite, ha en underbar eftermiddag!


Kommentarer
Postat av: Evan

Perfekt, äntligen en blogg :) Då ska jag länka till dig på min sida. Ha en bra dag! *kram*

2007-08-29 @ 15:34:49
URL: http://evafundin.blogg.se
Postat av: Flisan

iiii!! kolla! vad kuuuul :-)

2007-08-29 @ 23:33:44
URL: http://www.liiisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0