Nyvakna

Här är vi väldigt trötta idag, Felicia har varit vaken jätte mycke inatt... har inte hänt sen hon var riktigt lite. Såå svårt att veta vad det är också, önskar hon kunde berätta... jag får ju så ont i hjärtat när hon är så där riktigt ledsen. Funderar om hon hade ont i magen, kanske tänder på g?? Vad vet jag, inget dög förutom att ligga i min famn, hjärtat. Stackars M är nog jätte trött på jobbet även om han kanske lyckades sova lite mer än mig. Försöker få henne att somna om en liten stund nu så kanske jag hinner plocka lite här och göra ordning mig själv.

Senare idag blir det en dejt med Therese på stan, måste passa på att suga ur de sista stunderna tillsammans med henne nu för till helgen flyttar hon tillbaka till Stockholm *tråkigt* Men först nu ska jag njuta av en kaffe tillsammans med tidningen

Kommentarer
Postat av: Evan

Tack :)

2007-08-30 @ 10:17:22
URL: http://evafundin.blogg.se
Postat av: Mickan

De tog väl slut mellan dig och Micke, är ni tillsammans nu igen?

2007-08-30 @ 13:43:29
Postat av: Anna

Mickan: Nu har du nog förväxlat mig med någon tror jag för jag har aldrig varit tillsammans med någon som heter Micke..? :)

2007-08-30 @ 18:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0