Utmaning

* Först Reglerna, sen Fakta/Vanor.
* Bloggaren skriver ner åtta fakta/vanor om sig själv.
* Den som blivit tagged/utmanad skriver en egen bloggpost om sina åtta fakta/vanor och skriver in dessa regler.
* I slutet av bloggen väljer du ut åtta personer som du utmanar och skriver deras namn. Glöm inte lämna en kommentar i deras bloggar så att de vet att de blivit utmanade och bör läsa din blogg.

Fakta/vanor:

1. Nybliven mamma till en underbar liten sessa som heter Felicia

2. Bor med min sambo M i en lägenhet uppe på Haga

3. Jobbar som förvaltningsekonom på en kommun några mil längre norrut och tycker om mitt jobb väldigt mycket.

4. Är helt skadat förtjust i Grey´s Anatomy och ser på Home and away varje vardag morron kl 07.25

5. Har sett filmen The Holiday MINST tio gånger och skulle inte tveka en sekund på att åka över till England om Jude Law ringde ;)

6. Är en väldigt tävlingsinriktad människa och hatar att förlora. Hett temperament i sporter, så pass att jag en gång sparkade av näsbenet på en tjej på en fotbollsmatch.

7. Tränar alldeles för lite just nu men jag älskar verkligen att träna egentligen, ska snart göra ett ryck att försöka komma i form igen.

8. Har tagit grönt kort en gång i tiden men efter det spelade jag endast en runda golf, inte min grej... ville bara kasta klubborna in i skogen när jag inte kunde det på en gång.

Jag utmanar:  Jag känner tyvärr inga fler med bloggar än alla dom som redan blivit utmanad, hur gör man då?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det du som är eller var kankse man ska säga, (?)
" * "
den ? :P
om du förstår vad jag menar
. Men någon idiot tog bort den så du fick göra en ny? .
Hopps du förstår vad jag menar (:
Kram

2007-08-28 @ 19:40:16
Postat av: Anna

Hmm... nee jag är nog inte den du menar för jag förstår inte så mycket :)

2007-08-28 @ 21:32:30
Postat av: Soffi

Sååå duktig vännen min!!!! :D

2007-08-28 @ 23:12:22
URL: http://www.sofiatarberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0