Godmorgon fredag!

Tänk, nu är det sista fredagen innan julafton... det betyder att det är dan före dan före dan före dopparedagen, myssigt :) Vi ska vara hos M:s syster med hans släkt och även mina föräldrar och bror kommer, älskar när man är många på julafton, precis som de ska vara :) Ska bli så roligt att se hur hjärtat reagerar på tomten också, hon är ju inne i en period då hon blir väldigt rädd för mycket så risken är nog ganska stor...

Hjärtat sover nu i sin säng och jag håller på att plockar och städar, vill att det ska vara riktigt fint nu inför julafton och helgen. Ikväll ska vi äta lite jultallrik här hemma och klä granen och slå in julklappar, en riktigt mysig julkväll för oss själva. Men nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig klar för dagen för jag och sessan ska ner på stan och fixa klart alla julklappar.

Kommentarer
Postat av: Susan

Yo Bree, otippad att ni ska ha en liten julkväll:-)lovar att du tillverkat julklappspappret själv..hihi, jag tänkte bara använda kartongerna jag fått på affären...det borde funka..typ

2007-12-21 @ 14:18:30
URL: http://www.liiisan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0