Gott nytt år!

Dagen börjades med hotell frukost på Knaust, den var verkligen bara sådär idag... jätte tråkigt! Men men, så är det ibland. Efter frukost åkte vi hem till Eva & Mattias nya lägenhet för lite glögg och kaffe och några av tjejerna tog även prommis så fick hjärtat sova en stund.

Begav oss sedan hem en snabbis för att packa en liten väska för kvällen och sen ut på Alnö där vi befinner oss nu och där kvällen ska firas. Vi har precis avslutat lite tävlingar i form av bla skidskytte... jätte roligt :) Sedan blev det lite små tävlingar inomhus, bla fick jag och M tävla i ett iq test om vem som är smartast, gissa vem som vann ;) Jaa helt rätt!

Nu ska jag hoppa in i duschen och svida om till kvälls stassen, blir min svarta jeans klänning... inget jätte speciellt men den funkar bra. Så med dom orden vill jag önska er alla som läser en alldeles FAB kväll och ett GOTT NYTT ÅR så "ses" vi imorgon igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0