Härlig promenad

Bestämde mig för att direkt på förmiddan gå ut på en lång promenad tillsammans med Felicia då hon skulle sova så kan jag jobba i eftermiddag istället. Och det var ett jätte bra val av mig för vilket härligt väder det var ute, endast någon minusgrad och solen lyste, kändes som jag skulle kunna gått i timtal men hjärtat blev lite hungrig så då var det bara att styra vagnen hemöver.

Nu sover hjärtat igen och jag ska göra lite sen lunch till mig och M, blir en lättare eftersom de blev så sent. Kycklingkorv med grovt korvbröd... men det är inte illa :)

Vi

Jag och hjärtat påväg ut på promenad i solen

Kommentarer
Postat av: veronika

Hello! jamen va synd, men jag prommade ner till ego o körde styrketräning istället;) jättegärna nästa sönd istället! kram!

2007-12-30 @ 17:57:17
URL: http://varmlandskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0