Näst sista dagen på året!

Godmorgon alla härliga människor! Idag vaknade hjärtat strax före halv nio, jag gillar verkligen den här nya morgonrutinen :) Men inatt var hon faktiskt vaken en gång vid tre tiden och gick inte att trösta och när jag väl bar över hon till vår säng märkte jag att pyjamasen var alldeles blöt och blöjan överfull så efter en ny torr blöja somnade hon om mellan oss.

Nu är det snart gröt dags här och sen ska jag göra mig klar för dagen så fort som möjligt, vill hinna mycket idag. Ska försöka jobba en stund och tror även att jag ska ta en sväng ner på Ego för att träna i em... nu ska julmaten bort ;)

I Garderoben

Felicia älskar att riva ut allt som finns inne i garderoben, kan sitta jätte länge för sig själv... Tar plagg för plagg och river ut på golvet :)

Kommentarer
Postat av: veronika

helloo! ska vi inte göra sällis på bodypump ieftermiddag då?! kram veronika

2007-12-30 @ 11:59:25
URL: http://varmlandskan.blogg.se
Postat av: Anna

Jamen vad synd, de var det jag hade tänkt gå på men nu tog jag mig en långprommis istället för att jag skulle hinna jobba i em... Nästa söndag kanske? :)

2007-12-30 @ 13:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0