Ofrivillig frånvaro

Vårt internet har inte fungerat här hemma på länge så därav varför jag inte uppdaterat bloggen något. Drar väl lite snabbt vad som hänt under veckan... Felicia fortsatte kräkas efter mitt förra inlägg och på fredag kväll så fick vi åka in med henne för att kolla så hon inte höll på att bli uttorkad, men det var hon inte som tur var så efter sex timmar på akuten fick vi äntligen åka hem igen. Hon är fortfarande sliten sen hon var sjuk men hon är på god väg att återhämta sig. Jag och M åkte också dit på magsjukan och det var inte det lättaste att vara mamma när man själv mådde pyton, men som tur var så har jag helt UNDERBARA föräldrar som kom hit och var hela dagen och hjälpte till med både det ena och andra. Kan inte sätta ord på hur mycket jag uppskattar er två!

I veckan har jag och hjärtat varit några dagar i Härnösand, för i tisdags var det jullunch och igår så jobbade jag. Felicia var med mormor hela dagen igår och det hade gått helt super, inte gråtit en endaste tår. Känns jätte skönt! Idag har vi varit ute i Birsta några timmar för att köpa lite saker till julklapparna, helt galet billigt med julsaker på Ikea... jag köpte en hel påse med olika saker, julgranskulor, paketpåsar, kort, dekorationer till paketen och det blev 38 kr!!!! Galet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0