Vår dag!

Blev inget hos Marielle för mig ikväll, M hann inte hem från jobbet i tid... jätte tråkigt men men, så är det ibland. Vad är väl en bal på slottet som jag läste på en blogg häromdagen :) M verkade inte så super social när han kom hem så jag packade ihop en väska så jag och hjärtat åkte och myste med Vicky & Irma istället, underbara vän :)

Annars idag så tog jag, sessa, kusin Astrid och farmor en promenad ner på stan på em där vi lunchade/fikade på Bakgården, jätte mysigt :) Var även och inhandlade klänningen till juldagen så nu är det klart, nu återstår bara resten, men biljett är fixad nu iaf!

Imorgon förmiddag kommer Vicky & Irma hit och vi ska baka lussebullar hela fm, Astrid kanske också kommer och hjälper till på ett hörn... myyys! Jag och hjärtat fick en present av mamma & pappa/mormor & morfar igår... en julskiva, med Agneta & Linda, jag älskade den när jag var liten, TACK!

Julkort

Vi försökte knäppa julkort i helgen, var sådär lätt kan man säga :) Tomten var mycket intressantare än att titta in i kameran ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0