En dag på vift!

Idag har jag och hjärtat tillsammans med Felicias mormor varit i Hudiksvall hela dagen. Vi var nere för att hjälpa min kusin med familj litegrann och det blev en väldigt bra och positiv dag, härligt :) Vi hann även med att springa in på en inredningsbutik där som jag bara ÄLSKAR den heter Ombonat, har ni någongång vägarna förbi så måste ni bara gå in där... me like! Några ljus, julpynt, the och ett myssigt kort fick följa med mig hem... snaart får jag julpynta, himmel vad jag längtar till att göra det lite rött och juligt här hemma :)

Nu har vi precis ätit här, M var snäll och kom hem med lite mat från Max då jag och hjärtat kom hem rätt sent och hon skulle äta middag, badas och sen välling och nattning... Hann inte riktigt med att göra mat till oss också där emellan.

Nu ska jag snart åka och hämta upp Flisan och sen Fialisa och vidare hem till Fia för att se Desperate... såå härligt och roligt med lite girltalk... syns snart flickor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0