Godmorgon torsdag!

Så var det torsdag igen då, den här veckan känns det som vi inte gjort så mycket speciellt egentligen, vi har varit hemma rätt så mycket men ändå går veckan så otroligt fort. Det är nog för att jag har en aktiv liten sessa som håller mig sysselsatt mest hela dagarna, men jag ÄLSKAR det så jag bara myser :)

Just nu så sover hjärtat i vagnen ute på balkongen och jag har tagit mig en dusch och tänkte att jag skulle passa på att fixa lite små missions som jag gett mig själv idag :) Sen Felicia kom så har jag blivit lite smått förvirrad... eller smått var nog en underdrift skulle M tycka :) Så den här veckan har jag skrivit en lista på allt som jag tänkt fixa för annars när veckan är slut har jag glömt hälften och det har faktiskt fungerat jätte bra, känner att jag är påväg att ta kontroll över mitt liv igen :)

Dagens planer är att vara hemma till strax efter lunch då jag tänkte ta en prommis med hjärtat för att köpa en lite finare penna och skriva tackkort sen dopet. Jaa jag vet att det var evigheter sen dopet, skämmes! Men bättre sent än aldrig sägs det ju ;)

Hoppas ni får en alldeles förträfflig dag!

Hjärtat busar

Hjärtat busar med M i sängen :)

Kommentarer
Postat av: veronika

Kan man få ditt recept på tacolasagnen?! det lät ju supersmarrigt;=)
kram veronika

2007-11-15 @ 11:34:10
URL: http://varmlandskan.blogg.se
Postat av: Anna

Javisst kan man få det :) Jag hittade på lite själv så det finns ju egentligen inget recept... men jag gjorde köttfärs som jag kryddade med tacokrydda och sen blandade jag köttfärsen med creme fraiche och tacosås. Varvade detta med lasagneplattor och över strödde jag riven ost. Man kan ju absolut blanda i lite vad man själv vill ha :) Till detta en god sallad ;) Smaklig måltid!

2007-11-15 @ 15:47:32
Postat av: veronika

tack snälla! ska jag testa imorgon;)

2007-11-15 @ 17:57:49
URL: http://varmlandskan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0