Lovely it's friday!

Vad händer med tiden?! Veckorna bara springer iväg tycker jag men det är väl för att det händer något hela tiden och det är ju positivt :) Min förkylning känns mycket bättre idag så nu har jag fått lite energi igen och den ska jag använda till att fixa lite här hemma idag. Måste även fundera ut någon lite godare middag då det är fredag och då vill jag ha det där lilla extra ;)

Inatt var första natten i min kamp att få Felicia att sluta äta på natten, var inte roligt de inte... Hon vaknade och skrek sen konstant i 42 minuter, ibland satt hon upp i sängen och sträckte armarna mot mig och sa ma-ma ma-ma. Då gjorde det så ont i mitt mamma-hjärta så det kom även några tårar på mammans kind, kände mig som världens hemskaste mamma. Men det är ju trots allt för något bra, hon kommer sova bättre och vi kommer sova bättre. Jag hoppas verkligen bara att det går åt rätt håll så hon skriker kortare stund natten som kommer.

Nu ska jag fånga dagen och göra mig ordning och vänta på att mitt hjärta ska vakna upp efter sin nap som varit ovanligt länge idag, hon har snart sovit i två timmar... är väl helt slut efter natten stackars liten.

Kommentarer
Postat av: Suzanne

Hoppas att ni får en trevlig helg med massor av gotta! Hoppas även att min helg blir fylld med gotta!! =)

Såg att du kände Tess o Erik, det gör ju vi oxå =) Erik o min Ante jobbade tillsammans förut.

Hursomhelst, ser att du försöker få Felicia att sluta äta om nätterna nu. Jag kommer att följa detta med stort intresse, meningen är att även jag ska försöka få Oliwer att sluta amma om nätterna. Men jag blir så kluven så länge han äter så här varierande om dagarna. Det känns som en trygghet de dagar han ätit dåligt att han iaf får i sig näring på natten vid amningarna...
Hoppas att det går bra för Felicia kommande natt. Och du är ingen dålig mamma alls som gör detta. Du är en bra mamma för du tänker både på er o erat barn!

Kram från Suzanne

2007-11-02 @ 14:41:41
URL: http://www.snuzen.blogg.se
Postat av: Anna

Vad komiskt.. jag skrev precis på din sida Suzanne innan jag såg att du skrivit hos mig :) Vad precis ;) Jaa, Felicia är ju också otroligt dålig på att äta barnmat så jag har också sett det som en trygghet att hon iaf äter på natten. Hoppas dock nu att detta leder till att hon kanske börjar äta på dagarna för att hon blir hungrigare då. Ska även ställa mig och göra egen barnmat, den kanske är mer populär, hoppas verkligen det :)

Vad roligt att du också kände Tess och Erik, världen är liten :) Kramar anna

2007-11-02 @ 16:10:24
Postat av: Suzanne

Hej igen Anna =)
Ja o nu såg jag att du skrivit till mig i min blogg. *hihi*
Vi kanske har samma recept samling fr Familjeliv?!
Jag har oxå laddat ner som pdf, det var ett tag sen men hade helt glömt bort det.
Vi kan ju kanske försöka att laga nån rätt lite då o då o sen berätta för varandra vad våra barn tyckte o lite andra tips o idéer? Vad tror du om det?
Kram

2007-11-02 @ 16:23:09
URL: http://www.snuzen.blogg.se
Postat av: Sofia

Hej på dig!
Huga vad tufft det låter! Förstår att det måste knipa i hjärtat! Måste bara fråga hur det gick med tårkanalen? Blev det nåt läkarbesök?
Kram

2007-11-02 @ 17:12:47
URL: http://fiaslivsblogg.blogspot.com
Postat av: Anna

Suzanne -
Jaa det tyckte jag lät som en jätte bra idé, Mårten har varit och handlat hem massa idag så imorgon ska jag ställa mig och göra några rätter... så jag kommer med uppdatering :) Ha en bra kväll! Kram!

Sofia -
Nee tycker ögat har blivit lite bättre som tur var, så jag hoppas det håller sig så :) Vi ska avvakta under helgen för att se vad som händer... Hoppas du slipper plugga i helgen och göra något roligare, de är du värd ;) Kram!

2007-11-02 @ 19:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0