Nyss hemkommen

Vi ramlade nyss in här hemma nästan, har bara snabbat mig att röjja undan lite leksaker och plocka ur disken ur maskinen och ner med det smutsiga. Hjärtat sover nämligen på balkongen och då gäller det att passa på och vara effektiv :)

Vi tog en prommis ner på stan efter lunchen, och precis när vi rundade hörnet så kom Marina och skulle på babysång med Noah så då gjorde vi sällskap neröver. Köpte en rosa ;) penna lite snabbt sen tog vi en promenad till Felicias farmor där vi mötte upp hennes kusiner och faster för en fika. Det är så roligt att se hur hon njuter och tycker det är så kul när det är andra barn runtomkring. Känns som att hon kommer att älska dagis när den dagen kommer :)

Nu är jag väldigt hungrig så jag tror jag måste stoppa något i magen för det är ett tag kvar till middagen. Ikväll blir det ett nytt recept jag hittat med kyckling och sås med champinjoner och harricot verts, låter gott... hoppas de är de!

Kommentarer
Postat av: Suzanne

Var det gott?
Tar gärna recept då =)
Kraaaam o trevlig helg!!

2007-11-16 @ 15:02:28
URL: http://www.snuzen.blogg.se
Postat av: Anna

Jaa det blev faktiskt jätte gott, väldigt populärt blev det här hemma :) Så här kommer receptet!

Kycklingfilé
Champinjoner
0,5 Gul lök
0,5 tsk salt
Cantadou ost, 4 sorters peppar
Matlagningsgrädde
100 g sockerärtor eller Harricot Verts

Strimla kycklingen. Skala och hacka löken. Stek kycklingen i stekpanna. Tillsätt löken och champinjonerna, salta. Smält osten tillsammans med matlagningsgrädden och häll ner detta över kyckling mm. Tillsätt sedan sockerärtor el harricot verts och låt sjuda någon minut. Servera med ris & sallad.

Smaklig måltid och hoppas du har en FAB helg! Kraaam!

2007-11-16 @ 22:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0