Tjejkväll med Idol

Sitter med en stoor godisskål och väntar på att Idol ska börja, kärlekstema ikväll.... de gillar jag :) Är tyvärr inte så jätte förtjust i att se och höra Carola prata så jag tycker det är lite jobbigt att hon ska sitta i juryn. Felicia och jag har tjejkväll här hemma då M är och dricker Öl med några kompisar som är hemma i stan. Får dock inte så mycket sällskap av henne då hon redan sover :D men jag ska ta det lugnt och mysa i soffan och försöka lägga mig tidigt... bävar lite för natten.

Felicia har kommit in i någon jätte mamma period som började igår, vill bara vara med mig hela tiden och inte ens pappa duger.... lite jobbigt då man knappt kan gå på toaletten :)

Hoppas ni myser ordentligt så här på fredag kväll så hörs vi mer imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Carola är ju inte förrän nästa vecka. Än så länge kan man koppla av :)
Vi har ätit en god middag och delat på en flaska vin och tagit ett par turkisk peppar-shots. Härliga fredagkväll! :)
Hoppas att du också haft en bra kväll!
Kram

2007-11-02 @ 22:03:33
URL: http://fiaslivsblogg.blogspot.com
Postat av: Suzanne

Hej =)
Jag är superglad nu för jag lagade en maträtt åt Oliwer som jag bara improviserade fram. Idag åt han av den o tyckte om det jättemkt så han slukade ½ STOR burk rakt av =)

1 kokt potatis
1 kokt morot
1 kokt rödspättafilé
Bechamelsås m svartpeppar o dillfrön i

Sen bara mixade jag alltsammans till en härlig röra o tillsatte rapsolja o det blev en SUCCÉ!! =)

Kram Suzanne

2007-11-03 @ 12:21:21
URL: http://www.snuzen.blogg.se
Postat av: Anna

Sofia -
Vilken härlig fredag kväll ni verkar ha haft ;) Ja vilken tur jag får klara mig utan Carola ett tag till :) Kram!

Suzanne -
TACK vad snäll du är :D Det ska jag absolut prova. Själv har jag lagat barnmat mest hela dagen, fått ihop hela 40 måltider :) Kraam!

2007-11-03 @ 19:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0