Vår dag

Idag var meningen att jag och hjärtat skulle tillsammans med Marina & Noah gå på kyrkis men det tokregnade verkligen när vi skulle gå så vi ställde in och träffades här hemma istället så de små fick leka litegranna. Det blev jätte trevligt och härligt girlie pratstund för mig och Marina, tror vi behövde det båda två :) Vi syndade även med lite äppelkaka *tss*

När det till slut slutade regna så bäddade vi ner barnen som var väldigt trötta och tog en prommis ner på stan och lunchade gott på Charm. Hjärtat har varit såå duktig att äta dom sista dagarna och det gör mig verkligen JÄTTE glad :) Äter rätt små mängder av min hemmagjorda mat men den är nog "matigare" än köpt mat. För ikväll hade jag glömt att ta fram en burk ur frysen så då fick det bli köpt burkmat och gissa vad?! Hon åt i princip upp en stor burk, har väl aldrig hänt... och sen en halv stor burk fruktpuré, helt lovely!

Nu har jag precis badat och nattat sessan då M har intervjuer hela kvällen idag också. Han skulle dock vara jätte snäll och komma hem lite tidigare idag så jag ska få åka till Evan och kolla på Desperata Fruar... behöver en tjejkväll själv efter mycket tid hemma så det ska bli helt underbart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0