Dagen som gått

Vi hamnade på Charm där Tom & Marina åt lite lunch och jag tog en fika, jätte trevligt att få komma ut och som jag trodde så försvann min huvudvärk, perfekt! Förvirrade jag gick naturligtvis ifrån jeansen men jag får ta en prommis med dom imorgon istället. Hjärtat var jätte duktig med maten idag och åt en halv burk morotspuré, det har aldrig hänt... tänk om de är på väg att lossna nu?!

När vi sedan kom hem så blev det massor med lek och bus med hjärtat och medan hon sov så plockade och fixade jag lite här hemma... man snubblar ju över leksaker överallt :) Sedan blev det middag när M kom hem från jobbet, korv och makaroner, väldigt kulinariskt :) Nu sitter jag och myser i soffan efter bad och nattning av sessan, ska rensa lite bland gamla tidningar innan Desperata fruar börjar. Hoppas ni har en mysig kväll!

Min lilla lilla skatt
 
Min lilla lilla skatt

Hjärtat

Kommentarer
Postat av: Linda

Jamen såå söt!! Gullunge!! ;)

2007-10-02 @ 20:48:51
URL: http://www.lindaberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0