En ny dag!

Jag har varit väldigt dåligt på att blogga i helgen, men det är för att jag tagit hand om mitt lilla hjärta... hon blev ännu sämre i helgen med hosta, feber och ögoninflammation, stackars liten. Det verkar dock ha vänt redan till idag så nu hoppas jag för jag tycker det bara går runt runt.

Igår åkte vi trots en liten sjuk sessa och firade Mårtens morbror som fyllde 60-år, roligt att träffa hans släkt blir inte så himla ofta. Jätte god mat och jätte gott fika! När vi sedan kom hem så tog jag och M det jätte lugnt, hyrde en film och beställde hem pasta från Playa, jätte bekvämt och skönt :) Men jag såg nog den sämsta filmen i mitt liv, Ghost Rider... ja som ni förstår så var det INTE jag som hyrde den. Nu är det jag som bestämmer nästa gång! ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Har oxå sett den filmen nyss på initiativ från min sambo...ehhhh..skitballt med spöken och brinnande motorcyklar...

2007-10-07 @ 22:01:48
URL: http://www.liiisan.blogg.se
Postat av: Anna

Skrattar, ja eller hur Lisa... nästa gång är de vår tur att bestämma film ;)

2007-10-07 @ 22:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0