Godmorgon nya vecka!

Så var det måndag igen och vi har en hel ny vecka framför oss... Nu är det upp till oss själva att bestämma vad just den här veckan ska innehålla för roligt :) Att vakna till en klarblå himmel med sol kan göra en så gott, jag blir såå mycket piggare då än när det är alldeles grått och regnigt. Jag hoppas verkligen vi får fin väder i helgen när vi ska på liten "semester"

Lilla hjärtat kunde knappt öppna sina ögon imorse för dom hade varat igen så mycket av ögoninflammationen, och ville inte alls att vi skulle tvätta bort det, då blev hon så lessen. Jag ringde BVC och pratade med dom igen och nu ville dom att jag skulle komma ner med henne idag så dom fick titta på henne och det känns jätte bra.

Så nu ska jag göra ett snabbt ryck igen och göra ordning mig själv för att sen göra ordning sessan när hon vaknar för sen ska vi till Härnösand och jag ska till Linda och fixa håret, lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0