Godmorgon!

Just nu sover mitt hjärta igen och jag känner mig också rätt trött... blev en ganska trasslig natt då hjärtat verkar ha haft väldigt ont i magen plus att hennes förkylning har tagit om igen, hon vaknade upp alldeles tjock i näsan. Jag tror jag bryter ihop, inte för min skulle utan för hennes... stackars liten har inte fått varit riktigt frisk på fem veckor, måste vara jätte jobbigt.Nu har vi ialla fall fått en tid hos läkaren idag på eftermiddan så det känns jätte bra, skönt att dom tittar på henne iaf och säger vad dom tror.

Så idag blir nog en väldigt lugn dag, återigen en otroligt fin höstdag synd bara att de verkar blåsa mycket så jag kanske ska hålla mig inne med hjärtat. Men nu ska jag njuta av lite egentid och krypa upp i soffan med mitt kaffe och någon rolig tidning :) Ha en lovely dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0