Godmorgon!

Så var det onsdag igen... himmel vad veckorna bara rusar fram, men det är ju positivt för då kommer vi närmare och närmare jul, jag längtar såå! Idag har vi haft en riktig mysmorgon här, vi låg kvar länge i sängen och myste, sessan somnade till och med om en stund. Sen när hon vaknade så tände vi en massa ljus och åt frukost tillsammans... hjärtat åt smörgåsrån :)

Nu har jag duschat och Felicia har ätit lite gröt, ska försöka lägga om hennes matschema from idag då jag funderar starkt på att sluta amma helt för jag verkar inte ha så mycket mat kvar... vi får se hur det går de närmaste dagarna. Jag vill komma ihåg amningen som någonting jätte mysigt för jag har verkligen varit så tacksam för att det fungerat så bra och jag har verkligen älskat att amma. Men nu på sistonde är det mer ett slagsmål varje gång för Felicia blir såå arg när det inte kommer så mkt som hon vill ha och då slår hon och nyper mig i ren frustration och det känns inget roligt...

Här får vi se vad vi ska hitta på idag, eventuellt ska vi på playdejt ute hos Sara & Meja i deras nya hus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0