Imorgon är vår resdag!

Sorry att jag varit borta hela dagen men jag har jobbat och sen har jag haft såå mycket att stå i eftersom jag och hjärtat åker till Stockholm imorgon bitti. Så nu har jag försökt lägga fram så mycket som möjligt så mycket är förberett till imorgon, phu vad mycket det är när två tjejer ska på vift. Ska bli super kul att åka och shoppa och träffa massa kompisar, vi ska myysa massor med Therese *lovely* Jag tar självklart med mig den bärbara så jag kan blogga när vi är på semester ;)

Så nu ska jag krypa ner i sängen och kramas lite eftersom vi ska åka bort i några dagar, ha en fortsatt underbar kväll!

Kommentarer
Postat av: Linda

Bra att du håller oss uppdaterade!! Hoppas ni får super mysigt!! Kramis..

2007-10-10 @ 22:45:36
URL: http://www.lindaberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0