Middag & Idol

Sitter nu i soffan och väntar på att M ska komma hem så ska vi kolla på film... han är och skjutsar hem Fia som kom förbi på lite middag och kollade på Idol med oss. Ikväll blev det flygande Jacob till middag, både M och jag tycker väldigt mycket om de och jag hoppas Fia hade en bättre upplevelse av det idag än sist hon åt det :)

Hjärtat har precis somnat för natten då hon tog en extra nap mellan 17-19.15 ikväll... då brukar hon aldrig sova men hon är väl extra trött nu av förkylning och pencillin min lilla skatt. Imorgon måste jag nog ner på stan en snabbis och fixa lite småsaker till min outfit som jag ska ha imorgon kväll då jag ska på tjejfest med 30 tjejer, gaah vad roligt! Shoppade en klänning på MQ förra helgen som jag ska inviga imorgon :) Hoppas ni alla har en jätte mysig fredags kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0