Ändrade planer...

Det blev varken någon lunch hos mina föräldrar eller någon middag ute igår, vi kände att vi ville inte lämna bort Felicia när hon var så pass krasslig. Igår på dagen tog vi istället en tur ut till Birsta City för att kika på lite kläder, kom inte hem med något men det var inte meningen heller så vi var duktiga :) Senare åkte M och hämtade hem lite kina mat och sen åkte vi ut till Niklas för att se på film med han, Helena och Eva... vi var dock väldigt få som orkade se på filmen, det var ett trött sällskap.

Idag blev det middag hos mina föräldrar istället och även min bror kom dit, jag var även en snabbis till hans nya lgh och tittade hur det blev när den var färdig renoverad... jätte fin! Här hemma är det fortfarande lite sjukstuga så sessan sover inte så bra på nätterna, vilket gör att jag blir en trött mama. M har också blivit förkyld nu så dom två sover sött inne i sovrummet, ska gå dit och göra dom sällskap nu så jag orkar en till stökig natt. Skriver mer imorgon med lite bilder från dagen. Godnatt alla och dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0