En snuvig sessa...

Mitt lilla hjärta har gått och blivit förkyld, hon är alldeles tjock i näsan så de bara rosslar när hon andas. Trots detta så sov hon jätte bra inatt, var väl helt slut stackarn... Nu på morgonen ville hon bara leka en liten stund sen ville hon hellre bara sitta i mitt knä och mysa, lilla hjärtat...

Ska klä på oss sen och bädda ner henne i vagnen och ge mig ut för lite shopping till sessan, då kanske hon sover skönt i den härliga höstluften. Annars så är våra plans idag att gå på mamma barn gympa, får väl se hur hon mår när hon vaknar om jag måste hoppa det idag eller inte.

Ha en helt underbar dag i det härliga höstvädret!


Kommentarer
Postat av: veronika

hej på er:) stackars lilla tjejen som blivit förkyld,man skulle så gärna byta med dom o va sjuk själv! hua. Jag ska också på shopping på stan, fast inte handla till mig utan barnen,de måste få nya skor båda två, de växer så det knakar hihi
kram!

2007-09-20 @ 09:17:52
URL: http://varmlandskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0