Home sweet home...

Idag mötte vi upp mamma & pappa på stan i Härnösand där vi var runt och kikade en stund och sedan blev det en fika på Waynes, där jag även skulle försöka återigen försöka få i sessan lite mat men hon tycker verkligen det är sådär... åt inte mycket alls tyvärr. Sedan åkte vi en snabbis för att titta på min brors nya lägenhet, jätte fin kommer den bli lillebror! Efter detta hann vi även med en super smarrig äppelkaka hos min faster, var så mysigt min lilla skatt bara låg där på golvet och pratade och pratade massor, det är såå roligt att följa hennes utveckling nu... min stora kärlek!

Imorgon ska jag och Felicia åka till Hudiksvall över dagen, jag ska vara med på något som kallas Rådslag, det är när vänner och släkt hjälper en nära person som hamnat lite snett här i livet kan man säga, känns bra att kunna hjälpa till samtidigt som det känns svårt att veta hur. Min snälla pappa följer med och passar sessan under tiden och kommer med henne när hon behöver ammas. Hjärtat har precis somnat efter lite bad och godnattsång, hon sov i bilen på vägen hem så jag trodde inte hon skulle somna så tidigt, men hon var nog trött av alla intryck under dagen. NU har jag tänt ljus här hemma, hällt upp chips och godis och ska se på film och njuta av lite egentid. Har hyrt "Se upp för dårarna" har inte hört något om den, så jag hoppas den är bra?!

Sötnosen!
Hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0