Inget inbokat

Idag har vi absolut inget inbokat, känns ganksa skönt faktiskt... att bara ta dagen som den kommer. Tänkte jag skulle hinna dammsuga och torka golven och ikväll väntar tvättstugan *suck* blev ganska mycket ändå... måste försöka hinna ut en liten stund också, hatar att bara vara inne hela dagen. Kanske ska ta med Felicia och prova om hon vill gunga lite nere i lekparken :) Hennes mage var lite bättre inatt iaf, fortfarande lite ont men det är nog omställningen, så vi får ge de lite tid.

Nu sover sessan så jag ska passa på att krypa upp i soffan med en kopp kaffe och tidningen i lugn och ro.

Kommentarer
Postat av: Marina

Går ni till Norrlidsparken när ni gungar?

2007-09-05 @ 08:57:56
Postat av: Jenny

Ha en härlig dag!
Jag är på jobbet, och när jag läser längtar jag SÅÅÅ tills jag ska vara ledig med vår bebis!
Hoppas det blir bättre med magen och maten snart.. Stackars liten, man vet ju själv hur det är å ha magknip inte kunna sova osv.
Kram kram!!

2007-09-05 @ 09:41:23
Postat av: linda berg

Visst är det ganska skönt att inte ha nåt inbokat!! Bara myysa... :)) Vi kanske syns på torsdag då, beroende på din man ;)
Kraaam

2007-09-05 @ 10:09:49
URL: http://www.lindaberg.se
Postat av: Anna

Marina: Vi har inte gungat nån gång än så vi har inte något ställe vi går till än... var brukar ni gå?
Jenny: Jaa men snart är du oxå där vännen ;) Då kan vi ses och gå promenader och fika lite *myys*
Linda: Åhhh nej, vad har nu glömt?! Vad äre på torsdag för något? *skratt*

2007-09-05 @ 10:50:58
Postat av: Evan

Hej hej, Gud du är så duktig på att uppdatera nu, jättekul att läsa :)Tycker vi snart måste boka upp en tjejfika allehopen, tycker de va längesedan nu! *Kram* å ha en bra dag båda två!

2007-09-05 @ 11:25:13
URL: http://evafundin.blogg.se
Postat av: Maria a

Vilken mysig dag! Skulle också vilja vara hemma i soffan med en kopp kaffe o läsa tidningar! Jag körde förbi er igår på hagavägen när du traskade uppför...ingen rolig backe!

2007-09-05 @ 19:57:44
URL: http://www.gavlemaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0