Mitt hjärta smälte...

Igår var min pappa barnvakt några timmar då jag var lite upptagen på det där "mötet" jag skrev om tidigare, när jag sedan kom ut till min lilla sessa så sträckte hon armarna mot mig, slängde sig i min famn och kramade om mig och sa ma-ma ma-ma, jag höll på att döööö.... nästan så tårarna trängde upp mina ögon :) Hon gjorde min dag min lilla skatt!

Idag har vi testat på öppna förskolan, men de var inte nått för mig tror jag... Inte den som vi var på iaf, av flera olika anledningar. Känner mig också otroligt löjlig men jag tycker det blir lite jobbigt när Felicia börjar äta på leksaker där, jag vet ju inte vilka som ätit på dom innan. Men jag är ju lite speciell jag med.... Nu ska jag fortsätta att kämpa på med min blogg layout, önska mig lycka till!

Världens sötaste

Kommentarer
Postat av: Marina

Skönt att jag inte är ensam med min överdriva skräck för barnbaciller. Närå, så illa är det inte men jag gillar inte att flera barn slemmar på samma leksaker. Kan det ha något med min spyfobi att göra månne? Magjuka tenderar ju att smitta rätt vilt. Bläää!

2007-09-10 @ 21:07:14
Postat av: Renée

jag har också lite bacillskräck. kanske är en dagmamma ett alternativ? Det gick jag hos när jag var liten. Jättebra enligt mig. Mer ett familjeliv än massa snoriga ungar :p

2007-09-13 @ 22:45:14
URL: http://pluggis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0