Sköna söndag!

Idag har det varit en riktigt höstig dag som varit alldels grå och med massor med regn.... kan vara rätt så mysigt med såna dagar ibland, bara vara inne och mysa hela dagen. Vi har dock inte varit hemma på hela dagen men det har ändå varit en skön söndag. Vi tog det lite lugnt på förmiddan och myste extra länge i sängen hela familjen, sen skulle M åka iväg på möte med Drakborgen så jag och sessan gjorde oss klar för dagen här hemma. När vi var klara åkte vi ut på Må-Bra mässan som har varit här i helgen och tittade på Egos uppvisning som dom hade där, dom var sååå himla duktiga :) Tyvärr blir det inga foton därifrån då jag agerade fotograf åt Fia, tyckte de var viktigare att hon fick kort som faktiskt var med i uppvisningen :)

Sedan tog jag och hjärtat en liten utflykt upp till Härnösand där vi först åkte och hälsade på min faster med familj. Hjärtat kämpar på bra och försöker vara social fastän de rinner ur den där lilla näsan nästan hela tiden, min lilla skatt... Efter vi vart där åkte vi till mamma & pappa där jag blev bjuden på middag, TACK... mycket roligare än att äta själv!

När vi sedan kom hem och jag hämtade in fredagens post till slut så låg ett litet paket till sessan där från mina kusiner... ett litet rosa svettband som hon skulle torka svetten med då hon åkte gåstol *skrattar* Tusen tack killar ni är för söta ;) Nu ska jag plocka lite här i vardagsrummet sen ska jag tända lite ljus och mysa till med senaste numret av Mama som jag köpte idag. Hoppas ni också har en alldeles förtjusande söndag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0