Utmaning

Jag har blivit utmanad av Eva så de är bäst jag gör ett försök, vissa bilder blev lite knasig... men de var ju första bilden jag skulle ta ;)

Regler: Svara på de första tolv frågorna, inte i ord, utan gör en bildsökning på Google på ditt svar. Ta den FÖRSTA användbara bilden som dyker upp. Använd den som svar!

1. Vilket år är du född?

1981

2. Hur definierar du din sexuella läggning?

straight

3. Vilken är din bästa egenskap som kärlekspartner?

omtänksam

4. Och din sämsta?

grinig

5. Vad söker du hos en partner?

kärleksfull

6. Vem var din första hemliga barndomsförälskelse? (förnamn)

första kärlek

7. Vilket yrke är det sexigaste du vet?

Sexigaste yrket

8. Vilken kändis är hetast enligt dig?

hetaste kändis

9. Vad gör dig avtänd?

avtändande

10. Vem hade du ditt första riktiga förhållande med?

första riktiga förhållande

11. Vilken kroppsdel, förutom munnen, gillar du mest att kyssa på din kärlekspartner?

ställe att kyssa

12. Ett kärlekspar på tv eller film som du gillar?

par på film


Jag utmanar: Marina, Hellen och Lindsy :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0