Välkommen helgen!

Nu är helgen här, eller egentligen tycker jag den börjar på fredag kväll... det är ju den absolut bästa dagen för då vet man att man har heela helgen framför sig med massor med skoj för dom som vill. Vi har haft en liten jobbig natt här då Felicia har svårt att sova då hon är så snuvig, jag tycker så synd om henne.

Dagens planer är att vi ska till min mamma & pappa och äta lite lunch sen var tanken att vi skulle ut och äta och bowla ikväll med några vänner, får dock se hur dagen utvecklar sig för sessan. Inget roligt att lämna bort henne då hon inte är nått pigg.

Nu ska jag återgå till att fixa ordning mig själv och sen försöka fixa lite här hemma, trevlig lördag på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0