En bättre dag...

Det är verkligen berg och dalbana nu, känslorna svallar och det går upp och det går ner.... Idag är iaf en bättre dag igår, igår var en riktig skitdag, och jag vet heller inte vad det är som gör att det känns som man riktigt är nere på botten. Även om jag är fullt medveten om att det kommer under säkert en ganska lång tid gå upp och ner är det lika jobbigt när det går riktigt ner...

Tog mig iaf ut idag och åt lunch med Camilla ute på Birsta, kändes jätte skönt efteråt och hon sa så mycket kloka saker till mig som jag innerst inne vet är sant men som ibland i situationen är svåra att ta till sig. Är så mycket som ligger bakom det här beslutet men av respekt så väljer jag att inte berätta allting här på bloggen... Men här kan jag ändå ventilera mina tankar och det är kanske ett bra forum för mig att kämpa mig tillbaka. Dagens positiva var iaf ett väldigt bra samtal med M angående hur vi ska lösa situationen med Felicia, det kändes som vi på ett lungt och sansat sätt löste den delen så båda var nöjda, vill absolut inte att hon ska komma i kläm.

"När mina ögon är öppna ser jag dig och när de är stängda ser jag dig och mig tillsammans"

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0