Godmorgon onsdag!

En till härligt strålande solig dag, älskar våren! Annars är det här hemma en väldigt dyster och tråkig stämning just nu, vi vet båda att nu rör det sig bara om några dagar tills jag och lilla Felicia flyttar ut och det tar på, vi blir så klart väldigt ledsna båda tvä när vi tänker på det och pratar om det. Även om beslutet känns helt rätt så är det ändå tråkigt när man delar så mycket tillsammans och framförallt så har vi lilla skatten tillsammans och vill lösa det på bästa sätt för hennes skull. Måste även börja packa ner alla mina kläder och saker som jag ska ta med mig i flytten, konstigt... Nu hoppas jag bara att det löser sig med boende så iaf någonting känns roligt.

Idag blir det nog en dag ute i solen och på eftermiddagen ska vi nog ta en sväng ut till Birsta, ska kolla på byxor och fixa lite ärenden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0