Godmorgon tisdag!

Så var stegtävlingen igång, jaa jobbet har kommit på att vi ska ha stegtävling så nu måste man gå omkring med den där otroligt tjusiga lilla stegräknaren på byxorna, haha.. jag tror jag dör. Men jag har redan hunnit med 1700 steg så här på morgonen, inte illa =) Men imorgon kväll åker den av iaf, för inte tänker jag ha på mig den när jag går ut =)

Idag är dagen D för flytt så jag har packat och rensat här flera timmar redan, var uppe med tuppen idag. Men nu är flyttkartongerna slut så jag måste ut till Birsta för att köpa fler, ska även fixa lite ärenden på stan och ett möte på banken i em sen så hoppas jag att jag får med mig så mycket som möjligt ikväll, får nog hämta lite andra saker från vinden och sånt senare. Jag har ju ingenstans att göra av det än eftersom jag inte har någonstans att bo, men de löser sig nog =)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ulf HADE varit ute och sprungit!
Han och Annika kan ju få vara och leka uppe på sin lilla egna nivå ;)

2008-04-29 @ 11:14:52
URL: http://fiaslivsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0