Dag 2 avklarad

Nu är vi hemma igen efter dag 2 på dagis, provade idag att sätta mig i ett annat rum så Felicia skulle få leka med fröknarna men de gick sådär, jag fick flytta tillbaka och då gick det hur bra som hellst... men hon skulle ha full koll på var jag var =) Imorgon ska dom prova att ta med henne ut istället, då tror jag det går bättre, hoppas det iaf! När vi väl kom hem var hjärtat JÄTTE trött, somnade nästan över maten och jag hann bara lyfta upp henne ur stolen när hon var klar så somnade hon mot min axel, sötnos =)

Så nu sitter jag och njuter av en hallon smoothie och två "nytto" smörgåsar och ska försöka pyssla på lite här, finväder ute idag men det blåser så de är inte så jätte skönt. I eftermiddag åker jag ner till Sundsvall och ska lämna hjärtat hos M, kommer sakna henne massor men behöver verkligen den här egentiden, har haft henne själv nu i två veckor och det tar på... Men innan jag rullar hemöver igen blir det lite Sushi, som jag längtar =)

Kommentarer
Postat av: Marina

Det gick kanon att lämna Noah en stund under hans inskolning just när de var ute. Det var liksom som att han hade mer att tänka på då och inte höll så mkt koll på mig. Kommer säkert gå toppen imorrn!

2008-08-14 @ 13:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0