Hembesök

Eftersom dagen idag bjöd på så tråkigt väder så stannade vi inne hela förmiddan, åkte och hälsade på min farmor och farfar en sväng och sen in på jobbet för att prata lite jobb framöver. Börjar ju jobba igen om ett par veckor och det blir väldigt spännande, mycket nytt... jag har ju fått en ny tjänst under tiden jag varit hemma så det är lite små nervöst för att se om jag verkligen klarar av det. Men det blev iaf klart att jag kommer jobba mellan 8-15 på dagarna och det känns jätte för hjärtat, då blir det inte så långa dagar för henne på dagis, måste gå ner lite i tid eftersom jag är själv som hämtar och lämnar varje dag.

Jag har haft turen att få ett dagis som bara ligger ett par hundra meter ifrån där vi bor så det känns jätte praktiskt och smidigt. Imorgon kommer en av fröknarna hem hit och gör hembesök för att Felicia ska få träffa henne i sin hemmiljö, en bra grej tycker jag =) Sedan på onsdag börjar den rätta inskolningen, som beräknas ta två veckor... spännande...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0