Kort sammanfattning

Otroligt konstig strömkabel jag har, nu har den fungerat felfritt en liten stund... men jag ska försöka skriva snabbt så den inte dör mitt i ett inlägg.

Dagis för Felicia går super, känns otroligt skönt för mamman =) Idag skulle jag egentligen hämta henne före lunch men dom ringde från dagis och frågade om hon kunde vara där över lunchen för det gick så bra, jätte härligt, absolut kunde hon det =) Märks på henne att det kraft det här med dagis, somnar på en gång på dagarna och nu sover hon för natten, ett stort plus att få lite egentid på kvällen.

Jag själv har börjat jobba idag, passar på dom timmar hon är på dagis nu och sen på torsdag är hennes första "riktiga" dagis dag och det känns jätte kul att vara tillbaka på jobbet igen, insåg däremot att en ny jobb garderob behövs NU så det måste jag fixa, tror jag ska klicka hem lite från H & M =)

Kommentarer
Postat av: Marina

Roligt att höra att det går bra på dagis!!

2008-08-25 @ 20:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0