Läget hemma...

Jaa kanske ska berätta lite om hur det går här hemma för oss =) Jag har ju kommit betydligt längre sen ni fick "kika in" här, det otroligt tråkiga är ju att jag inte har någon kamera... men jag väntar på att mamma ska köpa en så kanske jag kan få låna den (blink blink mamma) ska självklart köpa en egen oxå men det är så himla mycket annat just nu. Det rum som jag känner att jag verkligen skulle vilja få klart är Felicias rum, som har stått still sen vi målade, tapeten finns men kära pappa har ramlat och gjort illa axeln så han kan tyvärr inte hjälpa mig just nu... så de får vänta helt enkelt. Men imorgon ska jag ringa till Mio och höra om hyllan som jag beställt till det rummet kommit hem.

Min farfar har varit här idag och hjälpt mig att spackla i det som ska bli gästrum/extrarum så nu ska jag försöka måla där så fort som möjligt, blir vitt även där med lite New England stil hade jag tänkt mig... Sen ska jag även ge mig på att måla badrumsskåpet i stora badrummet, det är fult och brunt nu så jag tänkte att det kunde iaf bli lite bättre om jag målade det vitt.

Till mitt sovrum har jag nu hittat ett väggord som jag funderar på att beställa... har inte riktigt bestämt mig än, men jag är ganska sugen =)


Kommentarer
Postat av: Elaine

Jättefint väggord! jag har klurat på att försöka mig på ett egenkomponerat.. Skriva ut på skrivaren, förstora och sedan handmåla själv på väggen.. ( =/ )

2008-08-26 @ 07:08:10
URL: http://twinsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0