Lycklig mamma

Jag har inte nån gång kännt att det här med dagis ska bli jobbigt eller varit nervös för det, tror att hjärtat kommer tycka det är super kul och stormtrivas där. Men igår kväll när jag skulle sova så kom det en våg över mig av saknad att nu är den här tiden förbi, nu ska vi inte vara hemma med varann varje dag längre... Fick ett närhets behov och var tvungen att lyfta över Felicia till min säng och där låg jag bara och tittade på henne medans det rann glädjetårar... För jag är så otroligt lyckligt lottad som har henne, min stora kärlek här i livet, jag är såå stolt över dig. Hon var så söt där hon sov, så långt inne i drömmarnas värld och så bekymmersfri, precis som jag vill att hennes liv ska vara.

Jag älskar dig min skatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0