Nyss inkommen

Felicia sov bara en timme på dagis idag så det gick inte lång stund efter att vi kom hem förrän hon började gnugga ögonen, insåg att här kommer behövas sysselsättning för att hon ska orka vara vaken. Så efter lite fika så klädde vi på oss och gick ut, vi har gått en liten prommis, gungat, lekt i sandlådan och sist men inte minst Felicias första möte med en myra =) I en av sandlådorna var det jätte mycket myror och en av dom kröp upp på hennes hand och det gillades inte.... hon blev helt stel i hela kroppen, pekade på myran och ett långt "meeeeeh" kom innan läppen började darra lite lätt =) Tänk om du visste så ofarlig en liten myra är min lilla skatt =)

Nu ska jag ta och byta om till träningskläder, åka bort med Felicia till mamma & pappa, sen ska jag ut och springa innan middagen...

Kommentarer
Postat av: Soffi

Åhh vad duktig du är! Jag vill oxå springa... :/

2008-08-27 @ 06:41:52
URL: http://www.sofiatarberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0