Välkommen helgen!

Har nyss kommit hem efter en spring tur i skogen, var så slut i huvudet när jag kom hem från jobbet idag så det var jätte skönt att få komma ut i friska luften och rensa tankarna lite. Det mest positiva med att jobba är nog fredags känslan man får när det är helg, såå härlig känsla, älskar fredag... då har man hela helgen framför sig =)

Igår var jag ut och åt med några vänner på Hamnkrogen här i stan, en mysig liten restaurang nere vid vattnet som bara är säsongs öppet på sommar halvåret och idag är deras sista dag så då passade vi på igår =) Var jätte trevligt och vi avslutade sedan kvällen med lite film.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag plocka upp Linda på jobbet och kvällen består av lite hämtmat, vin och film... en helt perfekt fredag kväll!!

Ha en bra kväll och helg alla mina vänner, Kraam!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Såå duktig lilla gumman! ;D

2008-08-29 @ 19:52:26
Postat av: Anna

Tack hjärtat!!!

2008-08-30 @ 10:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0