3:e advent

Vi hade en jätte mysig dag igår, började med en sväng på stan med mamma, ville försöka hitta någon klänning till Felicia som hon kan ha på julafton. Ville hitta en som inte var så "julig" för som ifjol användes klänningen endast på julafton och de är lite onödigt. Men jag hittade iaf en jätte fin mörkblå jeansklänning på Lindex, så den fick det bli. Då kunde hon även ha den på julfesten =)

På julfesten var det fika, dans runt granen och tomten kom på skoter med paket till barnen. Felicia blev först jätte rädd för tomten och vill inte alls vara i närheten, men det slutade med att hon själv tog emot paketet. Kvällen avslutades med inflyttningsmiddag hos Matte, jag blev inte kvar så länge eftersom jag hade med mig Felicia men det var jätte trevligt och super god mat =)

Nu verkar tyvärr hjärtat lite krasslig och hängig, hon sov till halv nio imorse och efter det har hon bara legat i soffan under filten och tittat på film och nu sover hon igen också ser jag... Hmm vi som hade tänkt att gå på julmarknad idag, vi får se hur dagen utvecklar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0