En jobbig vecka...

Imorgon ska jag skjutsa mitt lilla hjärta till M och hon ska stanna där tills på lördag, en vecka jag vetat om ett tag och fått kämpa med att förbereda mig för, allt för att jag överhuvudtaget ska klara av det. Jag vet att jag egentligen inte ska säga nått eftersom jag får ha henne så otroligt mycket här hemma hos mig, men för mig så är det jätte jobbigt och vi har aldrig varit borta från varann så länge min lilla skatt och jag... blir nästan lite tårögd bara jag skriver det. Vill självklart att hon ska få tid med sin pappa och jag unnar dom verkligen det, men det blir inte mindre jobbigt för mig för det...

Tror nästan hon kände det på sig ikväll då jag kramade på henne lite extra länge då hon skulle sova för då tittade hon på mig och sa "Kram mamma", hon gav mig en lång kram och tittade på igen och sa "Icia mammas hjärta", lilla lilla skatt vad jag älskar dig ♥


Kommentarer
Postat av: marie

Men så gullligt! blir ju nästan tårögd, lillstumpan visst självklart att mamman kommer att sakna henne jättemycket, lika mycket som hon kommer sakna mamman!

kram

2008-12-28 @ 23:13:27
URL: http://mariejohansson74.blogg.se/
Postat av: Anna

Tack för dina ord Marie =) Jaa jag hoppas hon saknar mig lika mycket som jag kommer sakna henne. Hoppas du får en bra dag! Kram

2008-12-29 @ 13:04:36
URL: http://feliciasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0