Feberfri

Idag är hjärtat feberfri, skönt! Men hon fick vara hemma idag också så imorgon blir de dagis igen, hon längtar efter "barnen" som hon säger =) Eftersom hon är så pigg har vi hunnit vara på ett möte på mitt jobb på morgonen och vi ska på ett till på eftermiddagen. Hon har fortfarande inte så mycket matlust men de kommer väl, huvudsaken att hon dricker..

Jag förstår inte vad som är fel men jag kan inte se mitt sista inlägg jag skrev igår, ändå har jag rensat allt sånt som man ska göra =) Någon som har något tips?

Kommentarer
Postat av: veronika

Hejje! ja hade exakt samma problem jag med igår, det tog hela dagen innan det uppdaterades. Säkert inte nåt som du gjort,Kraam!

2008-12-16 @ 13:00:57
URL: http://varmlandskan.blogg.se/
Postat av: vippzy

Hej gumman

Du är en kämpe, att vara ensam med allt stök och sjukt barn är inte så lätt alla gånger.

Jag har sagt det förr och säger det igen, du får ALDRIG sluta blogga.

Det här är mitt sätt att alltid kunna hålla koll på er att allt är bra, sen får jag ju var med er i vardagen lite grann fast ni är så långt bort. /V

2008-12-16 @ 16:19:51
Postat av: Anna

Veronika -

Nee nu verkar problemet vara löst så de var nog inget jag hade gjort =) Kraam!



Vippzy -

Gumman, vad jag längtar efter dig!!!! Nee jag ska aldrig sluta blogga, för din skull ska jag kämpa på =) Men jag undrar var är din blogg?! Så jag kan följa er =) Jag tänkte åka en sväng till Birsta efter jag lämnat Felicia på torsdag, du hinner inte ta en fika där?? Kraaam!

2008-12-16 @ 16:45:28
URL: http://feliciasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0