Nu hamnar ni på bloggen tjejer =)

Jag har fått lite efterfrågan på bilder från vår SATC fest vi hade för några helger sen, den blev såå lyckad och jag hade tok roligt. Tack tjejer för en super kväll och jag ser fram emot festen i februari Pernilla =)

Nu kommer jag få begära skyddad identitet efter jag lagt ut dom här bilderna... =)



Efter lite SATC film så är middagen serverad, Johanna och jag stod för paj =) Är fortfarande väldigt tomt på mina väggar för jag har inte kommit på vad jag vill ha där, någon som har nått tips?



Johanna, Pernilla och Emma =)



Svamp-Bob, vi kommer sakna dig när du flyttar från oss. Du får LOVA att komma och festa med oss i februari =)



Moi =)



Linda och Annika.... men av de super GODA drinkarna vår drinkexpert gjorde åt oss =)




Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad roligt att se en massa bekanta ansikten! ;D Hälsa alla från mig!

2008-12-17 @ 18:15:55
URL: http://fiaslivsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0